Is jouw website over de houdbaarheidsdatum heen?
We doen het in de supermarkt, de koelkast en de voorraadkast. De producten checken op houdbaarheidsdatum. We willen natuurlijk alleen met verse en kwalitatieve producten werken om gasten een lekkere maaltijd te serveren. We doen het zelfs in onze kledingkast, waar we ons afvragen of een kledingstuk nog wel bij de trends passen. Klinkt allemaal heel logisch. Maar vraag jij je dit ook af als je naar je website kijkt? Is jouw website niet over de houdbaarheidsdatum heen?
Een websitewebsite gaat ongeveer 3 a 4 jaar mee en is dan zowel technisch als visueel aan vervanging toe. Veel organisaties vergeten dit en investeren één keer in een website en denken dat alleen de contentcontent vervangen moet worden. Een gemiste kans, want je website is het visitekaartje van je organisatie. Je organisatie verandert met de jaren en gaat ook mee met de tijd. Past je website nog wel bij het verhaal wat je wil vertellen en bij de uitstaling van je organisatie?
Onze eigen website nadert de houdbaarheidsdatum en is er misschien stiekem al een beetje overheen. Capicaan Designer Jefferson verteld "De nieuwe website van Capica laat echt zien dat wij bezig zijn met innovatie door het toepassen van de nieuwste technieken. We splitsen de monolithische opbouw van de website en integreren hierdoor single page application mogelijkheden." Hierin vindt Jefferson het belangrijk dat developers ook blij worden van het programmeren met deze nieuwe technieken.
De technische ontwikkelingen zijn in volle gang en ook aan nieuwe content wordt gewerkt. Blijf de ontwikkelingen van onze nieuwe website en de naderende livegang volgen via onze social media kanalen!