In het teken van de Week van de Ondernemer, vertellen Laird Beekelaar en Marléne Baars meer over hun ondernemersdroom. Wat betekent ondernemen voor hen?
Afgelopen tijd hebben we je in onze blogs meegenomen in de vier evolutiestadia van het Intranet Evolutiemodel. Wanneer je de evolutiestadia succesvol doorloopt, groeit het intranet uit tot dé digitale werkplek voor alle medewerkers binnen de organisatie. Maar hoe kun je dit succes vasthouden in de toekomst? In dit artikel geven we je een aantal tips.
Wist jij al dat het Capica Intranet in veel aspecten te personaliseren is? In de ontwikkeling van het intranet passen wij de huisstijl van jullie organisatie toe en kunnen we de lay-out van het intranet naar jullie wens inrichten. Hiermee creëren we een digitale werkplek met een look-and-feel die past bij jullie organisatie. In dit artikel vertellen we je meer over de verschillende mogelijkheden!
Hoe zorg je ervoor dat jouw intranet uitgroeit tot dé digitale werkplek voor alle medewerkers binnen de organisatie? Dat het intranet onmisbaar is en voldoet aan alle behoeften en verwachtingen van de medewerkers? In de vorige blogs over het Intranet Evolutiemodel heb ik je meegenomen in de verschillende dimensies en evolutiestadia die uiteindelijk leiden tot een succesvol sociaal intranet. En heb je kunnen lezen welke handvatten voor succes je kunt gebruiken om tot het derde evolutiestadium te komen. Dit artikel beschrijft de handvatten voor succes in het laatste evolutiestadium, waarmee het kennisintranet uit kan groeien tot een digitale werkplek.
Één digitale werkplek waar medewerkers hun dag beginnen, waar zij samenwerken en kennis delen. Dit is de wens van vele organisaties bij de zoektocht naar een nieuw sociaal intranet. Om dit te bereiken, is het belangrijk om externe systemen te koppelen aan het intranet. Hierdoor voorkom je versplintering van diverse softwarepakketten. Bij het Capica Intranet is dit mogelijk. Welke systemen je organisatie ook heeft, wij zorgen ervoor dat alles werkt via één digitaal dashboard.
Een SEA campagne is een goed middel om de online vindbaarheid van je organisatie te verbeteren. Het stopt echter niet bij het opzetten van een campagne. De campagnes hebben onderhoud nodig en dienen verder geoptimaliseerd te worden om zo het beste resultaat eruit te halen. Dit kan soms een lastige en tijdrovende klus zijn. In dit artikel deelt Capicaan Shanna een aantal tips voor de optimalisatie van je SEA campagnes. Heb jij al aan deze onderdelen gedacht?