Shirley Voorspuij van De Dierenbescherming ging 6 maanden geleden met de projectgroep intranet op zoek naar een nieuw intranetplatform: 'Ons vorige intranet was onvoldoende flexibel. Voor iedere aanpassing moesten we aankloppen bij onze leverancier. Bovendien misten we de mogelijkheid om samen te werken via het intranet en wilden we meer interactie.' Met de projectgroep stelde zij een programma van eisen op en werden 3 leveranciers uitgenodigd voor een presentatie van hun product. 'De presentatie van Capica intranet was helder en sloot het beste aan bij onze wensen, daarom kozen we voor Capica intranet', vertelt Shirley.
Lees meer over Samenwerken via een flexibel intranetOptimale service voor hun klanten, dat was waarom Tsubakimoto Europe op zoek ging naar een applicatie die klanten kan voorzien van detailinformatie over hun producten, productieproces en het volgen van het bestelproces. Frits Beenhakker: "Om onze klanten van de juiste informatie te voorzien, was het noodzakelijk om koppelingen te maken met onze andere bedrijfsapplicaties. Dit is een ingewikkeld proces en dus gingen we op zoek naar een partij met voldoende expertise. In Capica vonden we die partij."
Lees meer over Online voorraadbeheer en direct bestellenVluchtelingen die een verblijfsvergunning (vergunninghouders) krijgen, moeten vanuit het asielzoekerscentrum doorstromen naar eigen woonruimte. Dat kunnen ze vaak niet zelf regelen, omdat ze nog geen netwerk hebben in Nederland. Eigen woonruimte is het begin van een nieuwe start voor deze vluchtelingen. Een start in de Nederlandse samenleving op weg naar integratie en werk. Gemeenten hebben de taak om de huisvesting goed te organiseren. Om hen te ondersteunen met deze taak is het Platform opnieuw thuis opgericht. Dit is een samenwerkingsverband van verschillende overheden en de koepel van woningcorporaties. Het doel is om kennis tussen partijen te ontsluiten, creatieve oplossingen te vinden en processen te verbeteren.
Lees meer over Van vluchteling naar buurtgenootWelex is wereldwijd een van de grootste producenten van hardhouten draglineschotten. Deze schotten worden gebruikt voor het (tijdelijk) toegankelijk maken van een onverharde ondergrond. Daarnaast leveren zij nog een aantal andere houtproducten. Nadat we een aantal jaar geleden de website van Welex hadden gemaakt, hebben we nu de corporate website geheel vernieuwd en een extra website voor draglineschotten gemaakt.
Lees meer over Wereldwijd een van de grootste producenten van draglineschottenSteeds meer ouderen zijn online te vinden. En dat merken ze bij zorginstelling De Zellingen ook. Hun cliënten hebben steeds meer behoefte aan online informatie. Voor De Zellingen reden om de website te vernieuwen. Het ontwerp heeft De Zellingen in handen gelegd van ThielenPeters, waarna wij aan de slag zijn gegaan met het de techniek van de website. Door de grote fonts en de beperkte menu-items is het ontwerp heel geschikt voor ouderen.
Lees meer over Vernieuwde website De Zellingen sluit aan bij doelgroepStolze is sinds 1969 uitgegroeid tot dé specialist voor elektro-, water-, belichtingstechniek en hogedruknevel voor de tuinbouw. Vanuit de kantoren in Maasdijk en Aalsmeer bedienen zij klanten over de hele wereld. De website stolze.nl is daarom voor meerdere talen te beheren.
Lees meer over Website Stolze in zes talen te beherenL&D support maakt talentmetingen, die aangeven wat de leer- en ontwikkelmogelijkheden en behoeften van een persoon zijn. Voor verschillende doelgroepen bestaan verschillende methodes. En dus hebben we voor deze organisatie ook meerdere websites ontwikkeld. Een corporate website en een subsite voor iedere methode. Bovendien zijn alle websites in drie verschillende talen beschikbaar.
Het onderhoud van meerdere websites in meerdere talen kan al snel een tijdrovende klus zijn. In het Content Management Systeem XMS hebben we hier rekening mee gehouden. De verschillende websites en talen kunnen in één portal worden onderhouden.
Lees meer over Corporate website en meerdere subwebsites voor L&D SupportEén van de programma's van ZonMW is Diseasemanagement Chronische Ziekten (DMCZ). En heeft als doel om betere zorg te bieden aan mensen met chronische aandoeningen. De mooiste resultaten komen samen in het online DMCZ E-Magazine. Dit magazine hebben we in opdracht van Leene Communicatie ontworpen binnen de huisstijl van ZonMW en vervolgens technisch ontwikkeld. Het magazine kan ook op tablets en smartphones bekeken worden.
Lees meer over Resultaten van betere zorg voor chronische ziekten in online magazine