E-mail opvolging
Veel organisaties hebben een centrale mailbox, bijvoorbeeld een info e-mailadres waarop diverse vragen binnen kunnen komen of een e-mailadres voor helpdesk vragen. Om die vragen op een klantvriendelijke manier af te handelen kan de modulemodule E-mailopvolging uitkomst bieden.
TOEWIJZEN VAN VRAGEN
Via de module kunnen vragen of opmerkingen per e-mail automatisch worden binnengehaald of bij een telefoongesprek handmatig door een medewerker worden toegevoegd. Medewerkers kunnen een e-mail bekijken en er direct voor kiezen of zij deze zelf oplossen of toewijzen aan iemand anders.
BINNEN HOEVEEL TIJD ANTWOORDEN?
Stel in binnen hoeveel tijd een vraag beantwoord moet zijn. Voor de opvolging van de e-mails worden reminders gestuurd naar de betrokken medewerkers. Wanneer de e-mail is afgehandeld, wordt deze afgesloten en centraal in de module gearchiveerd.
HANDIGE DATABASE
Vragen en antwoorden kunnen eenvoudig opgezocht worden, zodat een volgende keer de vraag direct beantwoord kan worden zonder navraag te doen.
BENIEUWD NAAR DE OVERIGE MODULES?
Benieuwd naar een totaaloverzicht van alle modules? Klik dan Appshier. Niet gevonden wat je zocht? Geef het ons als uitdaging mee.