Webshop intern
Stuur je een e-mail als je briefpapier wilt bestellen? Of bel je naar de afdeling communicatie als je relatiegeschenken nodig hebt? Natuurlijk 'werkt' dit, maar erg efficiënt is het niet. Deze manier van werken zorgt voor nogal wat onnodige handelingen. Met de modulemodule WebshopWebshop intern digitaliseer je het hele bestelproces, inclusief de communicatie er omheen.
ACTUELE VOORRAAD EN BEHEER
Binnen de module is het mogelijk om over de voorraden te communiceren, door een koppeling te maken met jullie voorraadsysteem. Voor medewerkers die iets willen bestellen is daardoor direct inzichtelijk wat de voorraad is. Dit scheelt een hoop onnodige telefoontjes of e-mails.
Hebben jullie (nog) geen eigen voorraadsysteem dan kunnen wij dit uiteraard ook voor jullie regelen. We stellen dan ook gelijk in dat de beheerder van de voorraad een melding
krijgt wanneer een item uit voorraad dreigt te raken.
ALTIJD WERKEN MET COMPLETE INFORMATIE
Een bestelling die per e-mail gestuurd wordt is lang niet altijd volledig qua informatie. Zo geeft men bijvoorbeeld wel het gewenste formaat op van een envelop, maar vergeet men door te geven of een envelop wel of geen venster zou moeten hebben. Of welke type sluiting de envelop moet hebben. Gevolg: meerdere telefoontjes of e-mails rondom een simpele bestelling van enveloppen. Dat kost niet alleen een hoop tijd, maar het zorgt ook voor de nodige frustratie. Binnen de module wordt gewerkt met formulieren, inclusief vooraf in te stellen verplichte velden. Zo weet je zeker dat een bestelling altijd volledig is.
BLIJF OP DE HOOGTE VAN JE BESTELLING
Wanneer je iets bestelt, dan is het natuurlijk prettig om te weten wanneer je die bestelling kan verwachten. Ook dit proces kunnen we volledig digitaliseren. Binnen de module ziet de besteller de status van zijn of haar bestelling. Telefoontjes over wanneer iets geleverd wordt, worden hierdoor voor een groot deel beperkt.
VISITEKAARTJES TOOL
Een veelbesteld productproduct is het visitekaartje. Ook deze bestel je eenvoudig binnen de module. Handig, want je ziet gelijk een voorbeeld van hoe het kaartje eruit komt te zien.
WIE MAG WAT BESTELLEN?
Het is aan jullie om te bepalen wie wat mag bestellen. Mag iedereen visitekaartjes en relatiegeschenken bestellen? Of alleen het secretariaat? Hoe we dat vorm geven bepalen we samen. We kunnen de rechten instellen op type product, maar bijvoorbeeld ook op budget.
ONDERDEEL VAN HET INTRANET
Door de webshop beschikbaar te stellen binnen het intranetintranet zorg je ervoor dat medewerkers alles binnen één locatie vinden om hun werk goed te doen.
BENIEUWD NAAR DE OVERIGE MODULES?
Benieuwd naar een totaaloverzicht van alle modules? Klik dan Appshier. Niet gevonden wat je zocht? Geef het ons als uitdaging mee.