Door het aanbieden van (online) trainingen binnen de organisatie stimuleer je jouw medewerkers om zich te blijven ontwikkelen en hun kennis uit te breiden. Hier heeft zowel de medewerker als de organisatie veel profijt van. Echter kan het organiseren van de inschrijvingen en evaluaties van de trainingen veel tijd kosten. Onze Capicanen hebben een oplossing bedacht waarmee dit veel sneller en eenvoudiger beheerd kan worden. Maak kennis met onze Academy module.
Nodig eenvoudig medewerkers uit voor trainingen
Via de Academy module kun je gemakkelijk en gericht medewerkers uitnodigen voor een training. Wanneer een medewerker een uitnodiging ontvangt, kan hij of zij deze direct via de module bevestigen. De deelnemer krijgt vervolgens een e-mail met de bevestiging van de inschrijving. Hier kan de organisator eventueel documenten aan toevoegen die benodigd zijn bij de training, zoals een werkboek of een formulier. Ook wordt er automatisch een Outlook agendaverzoek verstuurd, zodat de deelnemer de training direct in zijn agenda kan verwerken.
Naast gerichte uitnodigingen kun je een open training aanbieden, waar men zich voor kan inschrijven. Medewerkers kunnen in de module een overzicht bekijken van alle trainingen.
Het beheren van inschrijvingen en evaluaties van trainingen
De organisator van een training kan eenvoudig inzien wie zich heeft ingeschreven. Het is mogelijk om een beperkt aantal plaatsen op te geven voor een training. Mocht hier sprake van zijn, kan zowel de organisator als de deelnemer direct zien hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn. Wanneer alle beschikbare plaatsen zijn ingevuld, kan men zich niet meer inschrijven voor deze training.
Na afloop van jouw training wil je natuurlijk graag weten hoe de deelnemers de training hebben ervaren. Om dit te evalueren, kun je als organisator automatisch een evaluatieverzoek laten versturen naar alle deelnemers. Laat dit verzoek bijvoorbeeld versturen op de werkdag na afloop van de laatste trainingsbijeenkomst.
Voeg trainingen toe aan je persoonlijke profielpagina
Voor organisatoren is het goed zichtbaar wie welke trainingen heeft gevolgd. Om deze informatie ook toegankelijk te maken voor collega's, is het mogelijk om afgeronde trainingen toe te voegen aan je persoonlijke profielpagina op het intranet. De informatie wordt dan direct meegenomen in de zoekresultaten, zodat je weet wie je kunt benaderen als je op zoek bent naar een bepaalde expertise.
Wil jij ook graag tijd besparen door het digitaliseren van het proces rondom trainingen? Of wil je meer weten over onze Academy module? Neem dan contact met ons op!