Een pad dat ons en jou zal leiden naar een nieuwe hotelbelevenis in Oostenrijk. Wij zijn een nieuw Hotel aan het bouwen en de weg die wij gaan bewandelen willen wij je graag laten zien. Het is nog een lange weg die we moeten gaan en het spoor dat wij volgen zal ons nog door diepe dalen en over hoge bergen leiden maar we gaan dit aan zoals we onze bergtochten lopen: voorbereid, avontuurlijk, moedig, met plezier en met volharding.
Voor het project cultuurverandering is één van de vragen die centraal staat bij de Provincie Utrecht: In hoeverre is de organisatiecultuur van de provincie Utrecht veranderd ten opzichte van 2 jaar geleden?
Rotterdam is op het wereldtoneel in Shanghai aanwezig op uitnodiging van de World Expo-organisatie. De Nederlandse havenstad heeft als laagst gelegen deltametropool van Europa uitgesproken ambities op het vlak van klimaatadaptatie.
Naast Grohe Nederland maakt nu ook Grohe UK gebruik van onze X-zine applicatie.
Op 29 augustus 2009 organiseert Rabobank Hoeksche Waard de Rabobank Sponsor Fietsdag 2009. Om deze fietsdag ook dit jaar weer goed te laten verlopen wil de Rabobank graag de mening van oud-deelnemers weten. Hiervoor maken ze gebruik van de enquête applicatie van Capica. Alle deelnemers hebben een uitnodiging ontvangen en kunnen online de enquête invullen. De Rabobank kan de uitslag in de applicatie bekijken en in kaart brengen.
De traditionele voorjaarsbijeenkomst van Rabobank ’s-Hertogenbosch en Omstreken staat dit jaar in het teken van ‘niet doemdenken maar doendenken’. De Rabobank heeft er voor gekozen om de inschrijving online te laten verlopen en maakt hiervoor gebruik van een registratie website ontwikkeld door internetbureau Capica.
Voor het ontwikkelen van een nieuwe website was Kovac opzoek naar een professionele en betrokken partij. Kovac had een aantal wensen voor de nieuwe website. De website moet namelijk zijn voorzien van een startpagina en vervolgens een pagina met navigatie als ' wie zijn wij', 'wat doen wij' met beeldmateriaal van referenties, 'leveringsvoorwaarden' en contact.
Een website is als een gezellige woonkamer. Zo om de paar jaar wil je eens een andere kleur verf op de muur en de ruimte opnieuw indelen. Zo ga je mee met je tijd. Reden voor Burad om haar website een frisse restyling te geven. Niet alleen is de website nu makkelijker te navigeren, ook zijn er een handige nieuwsrubriek en een publicatiesrubriek bijgekomen. Allemaal met de bedoeling om het voor de gebruiker makkelijker en overzichtelijker te maken.
Creatie: I-Matic Technische realisatie: Internetbureau Capica Bekijk de website van Mondziekte, Kaak- en Aangezichtschirugie
Shell wil het voor relaties gemakkelijker maken om zaken te doen met Shell. Als onderdeel van dit proces lanceert Shell een vernieuwde versie van hun order en facturatie systeem. De communicatie over dit proces naar relaties verloopt via de digitale nieuwsbrieven applicatie X-Zine van internetbureau Capica in samenwerking met DM Desk.
Creatie: I-Matic Reclame- en Ontwerpbureau Technische Realisatie: Capica Bekijk de website van Actvalue
Tegenwoordig is een website de eerste manier waarop mensen met een bedrijf in contact komen. De website is het uithangbord en visitekaartje van een bedrijf geworden. 50% procent van de ondernemingen heeft al een website. (Bron: Metro 12 oktober) AHC Risk Strategy had al een website en heeft de vormgeving door Orange Cream laten vernieuwen.
Villa’s waarvan u de locatie, omvang, indeling en architectuur zelf bepaalt, een steiger aan uw riante tuin, agrarisch landschap om u heen en duinen, naast de Plas van alle Winden, strand en zee op fietsafstand. In het project Gantel de Baak, aan het riviertje de Gantel bij Naaldwijk, maakt u al uw woondromen waar.
In samenwerking met Leenetxt hebben we voor SenterNovum een enquête applicatie gerealiseerd zodat SenterNovum een onderzoek kan instellen naar de ontvangers van hun nieuwsbrieven om deze in de toekomst te verbeteren.
Creatie: I-Matic Reclame- en Ontwerpbureau Technische realisatie: Capica Bekijk de website van Sinteze
Creatie: Jan van Zomeren Technische realisatie: Internetbureau Capica Bekijk de website van DTP-import