Drie maal hoera voor De Troubadour Interieurs. Zij bestaan15 jaar en dit vieren zij samen met hun klanten. Om het feest compleet te maken ontwikkelde Internetbureau Capica een animatie op de homepage die leidt naar de speciale actiepagina . Klanten van De Troubadour Interieurs kunnen daar een actielabel downloaden voor korting op diverse artikelen.
COSA (Cirkels voor Ondersteuning, Samenwerking en Aanspreekbaarheid) is een vrijwilligers project. In 2009 heeft het Ministerie van Justitie opdracht gegeven aan het Expertisecentrum Veiligheid van Avans Hogeschool en Reclassering Nederland om COSA op te zetten in Nederland. Om het project meer aandacht te geven is er een website ontwikkeld met daarop informatie over COSA.
Alteq is een jonge, dynamische collectie kappersmeubilair. Om de zeer uitgebreide Alteq collectie onder de aandacht te brengen is er een website ontwikkeld. De website is vormgegeven door Graphic Design en de techniek erachter van internetbureau Capica. Op de website is de Alteq collectie te bezichtigen en kan er extra informatie opgevraagd worden over de producten.
Een bedrijf staat nooit stil en is constant bezig om zichzelf te verbeteren en te vernieuwen. Net als een bedrijf geldt dat ook voor een website. Om een website up-to-date te houden is het noodzakelijk om de content aan te passen. Het gevaar van nieuwe en aangepaste content is een overvolle en onoverzichtelijke website. Dit was het geval bij de website van Leak Control.
Alle inwoners van Delft een eerlijke kans geven om te kunnen doen wat zij willen ondanks een beperking. Dat is het doel dat de vrijwilligers van de WMO raad Delft nastreven. Om zich zelf voor te stellen en mensen te voorzien van informatie had de WMO raad behoefte aan een website. Kepcom werd ingeschakeld voor het ontwerp en internetbureau Capica voor de techniek achter de website.
De website van I-Matic heeft een nieuw uiterlijk! Op basis van het "less-is-more" principe is de website vormgegeven. Eenvoud, overzichtelijkheid en gebruiksvriendelijkheid zijn dé uitgangspunten.
Met het Content Management Systeem XMS bent u zelf in staat om de zoekmachine marketing (SEO) vorm te geven om meer bezoekers te trekken. Om u op weg te helpen kunt u aan de hand van het volgende voorbeeld alvast beginnen. Voor het voorbeeld gebruiken we de website www.vlp.nl. Dit is de website van het VLP Flexibele afscheidingen . VLP levert verschillende flexibele oplossingen, zoals (automatische) deuren, wanden en gordijnen.
De website www.homeDNA.nl was toe aan een nieuwe overzichtelijke vormgeving. De oude website was namelijk door de groei van pagina's en activiteiten niet meer overzichtelijk. Op zich was de inhoud van de pagina's up-to-date, het was juist de vormgeving en de indeling die te wensen overliet doordat er zoveel informatie beschikbaar is. Internetbureau Capica heeft in opdracht van homeDNA de website in een nieuwe en overzichtelijk jasje gestoken.
Gaat u eenmaal aan de slag met Online Reputatie Management (ORM) dan is de eerste stap die gezet moet worden het opbouwen van een imago. Bent u al langer actief op het internet met uw organisatie dan zult u waarschijnlijk uw imago moeten oppoetsen. U kunt bijvoorbeeld beginnen met het schrijven van nieuws en persberichten, een blog beginnen of het nog groter aanpakken en campagne starten.
De techniek van internetbureau Capica achter de vormgeving van een website is succesvol. Daar waren wij al van overtuigd maar nu wordt het bewijs ook geleverd door de Nibbler sitescan. Dit is een online applicatie die de zoekmachine marketing (SEO), toegankelijkheid, ervaring en de technologie van een website test. Uit deze test komen een aantal cijfers in de vorm van een rapport.
Vraag je ons wat we doen dan zeggen we: "alles met internet!". Niet alleen websites, digitale nieuwsbrieven en online enquêtes. Maar ook het maken en optimaliseren van Flash animaties is één van de bezigheden waar we enthousiast aan werken.
In 2009 is de website van Rotterdam World Expo 2010 online gegaan. Het Content Management Systeem XMS bestond al uit een een meertaligheid module, maar is nu ook beschikbaar in het Chinees.
Het Inter Provinciaal Overleg heeft als doel om provinciebesturen beter met elkaar te laten samenwerken. In samenwerking met Leene Txt heeft Internetbureau Capica de website www.profielprovincies.nl ontwikkeld met het ContentManagementSysteem XMS .
Op 12 april lanceerde Adobe de nieuwe versie van Creative Suite namelijk CS5. CS4 is nog niet zo lang geleden uitgebracht, maar toch vond Adobe het tijd om CS5 uit te brengen. In de nieuwe versie is de samenwerking tussen de programma's nog beter. Tevens is de werksnelheid van de programma's verbeterd en zijn bepaalde handelingen korter en makkelijker gemaakt. Daarnaast heeft Adobe ook gekeken naar de workflow van de gebruikers om de usability van de programma's te verhogen.
Het Content Management Systeem XMS van Nic.Sosef zit bomvol modules. Vijftien verschillende om precies te zijn. Daarnaast is de website ook nog voorzien van JQuery animaties. En of dat nog niet genoeg is heeft Flint ook nog een prachtig ontwerp afgeleverd. Tel daar nog eens bij op dat Nic.Sosef zelf de zoekmachine marketing (SEO) kan beheren. Wat je dan overhoudt is de gloednieuwe website van Nic.Sosef.
De transportwereld verandert continu. De toekomst is aan duurzame en kostenefficiënte oplossingen. Voor Coolboxx is die toekomst al begonnen. Als specialist in inter-modale transportoplossingen biedt Coolboxx geconditioneerd vervoer in Europa aan (Bron coolboxx.nl).Omdat in de toekomst het visitekaartje waarschijnlijk vervangen gaat worden door een website had Coolboxx de behoefte aan een nieuwe website.
UwPersoneelsZaken is een product om al uw personeelszaken gemakkelijk en overzichtelijk te regelen. Internetbureau Capica heeft zowel de vormgeving als de techniek voor deze website gerealiseerd. Uiteraard is de website gebaseerd op het Content Management Systeem XMS .
Zoek, vergelijk en beoordeel rijscholen, dat is waar Rijschool.nl voor staat en dat is wat iedereen moet weten. Om de informatie op de website zo up-to-date mogelijk te houden is er vandaag een mail gestuurd naar 500 rijschoolhouders. In de mail zijn inloggegevens te vinden voor de rijschoolhouders om hun persoonlijke pagina aan te passen op Rijschool.nl . De 500 rijschoolhouders kunnen vanaf nu onder andere zelf hun gegevens beheren en statistieken bekijken.