Support
Bij ons geen keuzemenu's of wachtmuziek. Je krijgt gewoon een persoon aan de lijn, dat is veel leuker. Ons doel is om je direct verder te helpen. Lukt dat niet, dan plannen we jouw vraagstuk zo snel mogelijk in.
ONZE SUCCESMANAGER HELPT JE NA OPLEVERING
Gedurende de ontwikkeling van je websitewebsite word je begeleid door één van onze projectmanagers. Maar hoe zit dat als je website live is? Wij vinden het belangrijk dat je dan nog steeds door ons begeleid wordt. De online wereld verandert en jij hebt wel iets anders aan je hoofd dan bijhouden wat er wijzigt. Onze succesmanager laat regelmatig van zich horen en houdt jou op de hoogte van de laatste trends en regels. Natuurlijk vertelt hij direct wat dit voor jouw website betekent en of hij het verstandig vindt om jouw website hierop aan te passen. Jij beslist uiteindelijk zelf of je mee wilt gaan in deze verandering.
SLA AFSPRAKEN
Bij de start van een project spreken we een Service Level Agreement (SLA) met je af waarin we onder andere de beschikbaarheid van de website vastleggen. We omschrijven de escalatieniveaus en de termijnen waarbinnen we eventuele problemen voor je oplossen. Heldere afspraken, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.
EXIT REGELING
Wil je overstappen naar een andere websiteleverancier? Geen probleem, in onze Lees onze exitregelingexitregeling staat precies beschreven hoe we zaken hebben geregeld bij een scheiding.