Voor trappenfabrikant Vios van den Hondel ontwikkelden we samen met Graphic Design in 2012 een website, waarbij onder andere de bezoekers in 3 stappen een eigen trap kunnen samenstellen. De fabrikant heeft nog een aantal andere trappen brands, met ieder een eigen website. Deze websites voegen we één voor één toe aan het portal XMS van Vios van den Hondel. Voordeel hiervan is dat alle websites te beheren zijn in hetzelfde Content Management Systeem . En bovendien kunnen verschillende onderdelen op alle websites gebruikt worden.
Vaak zijn vacatures binnen een bedrijf onderdeel van de corporate website. Voordeel daarvan is uiteraard dat mogelijke sollicitanten direct op de website kunnen zien wat voor bedrijf je bent. Maar dat is wel vaak informatie voor de doelgroep van het bedrijf en niet zozeer voor de sollicitant. Ook bij ISW hadden zij die mening en dus hebben zij een aparte website laten maken voor vacatures. Eerder ontwikkelden wij al een website speciaal voor de open dagen van ISW. Ook nu hebben we dit in samenwerking met Flint creatieve communicatie gedaan.
Wij werken al jaren samen met ontwerpbureau De Werf. Dat blijven we ook zeker doen, maar onder de nieuwe naam, DeWerf.com. Bij een nieuwe naam hoort een nieuwe website. En ook al is de verandering in de naam klein, het ontwerp van de website is compleet vernieuwd. Deze technische uitwerking van de website heeft DeWerf.com ook bij ons neergelegd.
Veel ondernemers zijn bewust bezig met duurzaam ondernemen. En ook consumenten zetten zich steeds vaker in voor een beter milieu. Door bijvoorbeeld te kiezen voor groene stroom of door afval te scheiden. Ook kan er vaak gekozen worden voor artikelen die minder milieuvervuilend zijn. Zoals verf op waterbasis in plaats van terpentine basis. Toch blijft er altijd wel een bodem verf over. Dit blijft vaak jaren in de kast staan, waarna het alsnog weggegooid wordt. En dat is natuurlijk weer slecht voor het milieu.
Wij werken regelmatig samen met communicatie -en reclamebureau Flint . In 2011 verzorgde wij in samenwerking met dit bureau de website voor Post-Kogeko. Op de website is te lezen dat zij een compleet en flexibel pakket van logistieke diensten hebben. Hier is meer werk van gemaakt, namelijk een website voor Wasstraat Coldenhove.
De nieuw vormgegeven website van De Troubadour Interieurs is al enige tijd online. Op de website konden de bezoekers al eenvoudig door de collectie navigeren. Nu het nieuwe woonboek uitgegeven is, is er ook een webshop beschikbaar.
Op het eerste gezicht lijkt de door ons ontwikkelde website voor APM terminals op een vrij eenvoudige website met voornamelijk contentpagina's. Maar we hebben voor dit bedrijf ook een mooie rekentool ontwikkeld, die de basis vormt voor deze website.
Al eerder hebben we een website voor trappenfabrikant Vios van den Hondel ontwikkeld. Dat was toen de website www.trapidee.nl , waarop een nieuwe trap kan worden samengesteld in drie stappen. Nu is ook de corporate website van het bedrijf ondergebracht in hetzelfde Content Management Systeem. De templates van het al bestaande ontwerp werden door ons uitgewerkt en toegevoegd aan het XMS portal van Vios van den Hondel. Dit oorspronkelijke ontwerp werd door Graphic Design gemaakt. Op de website wordt gebruik gemaakt van de modules nieuws, formulieren en een fotoalbum met slideshow en lightbox.
De cito toets is net achter de rug en de leerlingen uit groep acht wachten met smart op de uitslag. De uitslag bepaalt namelijk de keuze voor het voortgezet onderwijs. Maar welke school is geschikt? Hoeveel leerlingen zitten er op een vestiging? Zijn er goede docenten? Dit zijn allemaal bekende vragen voor de toekomstige brugklassers.
Groente en fruit bestellen via internet ligt misschien niet heel erg voor de hand. Maar bij groente -en fruitkraam PUUR dachten ze daar anders over. Bestellingen konden eerst alleen aan de kraam zelf plaatsvinden. Nu is het voor de klanten nog makkelijker gemaakt. Ze hoeven nu alleen de deur nog uit om de bestelling op te halen. Bestellen zelf gebeurt vanuit de luie stoel.
Meer dan tweederde van alle grote wereldsteden is kwetsbaar voor stijgend zeewater. Het doel van Connecting Deltacities is het vormen van een netwerk van deltasteden die actief zijn op het gebied van klimaatverandering. Zij willen steden ondersteunen in het ontwikkelen van hun aanpassingsstrategieën. Op de website deltacities.com vinden deze steden één centraal punt om kennis en best practices te delen.
Een bedrijfsnaam als ' Helder Controle ' vraagt natuurlijk om heldere communicatie en dus om een heldere website. Door een samenwerking tussen ons en Flint Creatieve Communicatie is dit ook gelukt. De website is inmiddels live te bekijken.
Met onze online enquêteapplicatie Questica ben je in staat om zelf online enquêtes of vragenlijsten samen te stellen. Vervolgens kun je via e-mail een uitnodiging versturen om de enquête in te vullen. Dat kan met een persoonlijke inlogcode, die gekoppeld is aan een e-mailadres. Op die manier kan iemand maar 1 keer de enquête invullen.
M&A aan de Maas is het nieuwe netwerk voor de M&A industrie in Rotterdam. Het netwerk bestaat uit professionals die werkzaam zijn in fusies, overnames, corporate finance en private equity. M&A aan de Maas wil met dit netwerk een bijdrage leveren aan de city marketing van de stad Rotterdam als vestigingsplaats voor nieuwe (internationale) bedrijven. Het netwerk is opgericht door twee advocatenkantoren, twee banken en twee corporate finance adviesbureaus. Het is de bedoeling om de community uit te breiden en de gehele industrie erbij te betrekken.
De Troubadour Interieurs schakelde ons al eerder in voor het ontwikkelen van hun website, webshop en nieuwsbrievenapplicatie. Daar is nu ook een speciale outlet website bijgekomen. Op deze website worden de showroommodellen en uiteenlopende overige modellen getoond die tijdens de maandelijkse outletverkoop worden verkocht. Klanten kunnen op deze manier van te voren het aanbod online bekijken.
De website van Verkade klimaat , die wij eerder verzorgde hebben wij uitgebreid met de website van Verkade industrie. Zij zijn specialisten op het gebied van waterbehandeling, verwarming, koeling, luchttechniek en leidingwerk. Door de goede samenwerking tussen Verkade industrie en Verkade klimaat kunnen zij het ontwerp, de installatie en het onderhoud verzorgen voor hun klanten.
Het in 1852 opgerichte Ooglijdersgasthuis wordt momenteel 'bewoond' door de Hogeschool Utrecht, maar niet voor lang meer. De Utrechtse belegger Driestar is daarom op zoek naar de mogelijkheden voor de toekomst van dit historische gebouw. En daar is een moderne oplossing voor gevonden. De website moet bijdragen aan het vinden van een geschikte functie. Zoals het vestigen van een museum, kinderdagverblijf of bibliotheek. Belangrijk is dat de toekomstige functie van het gebouw recht doet aan de rijke historie van het pand.
Regelmatig worden gehandicapte mensen het slachtoffer van diefstal van hun gehandicapten parkeerkaart. In opdracht van het Ministerie van Binnenlandse Zaken ontwikkelde de rijksdienst voor wegverkeer een database voor registratie van deze parkeerkaarten, zodat de kaarten geen waarde meer hebben op de zwarte markt. Om gemeenten te overtuigen van het belang van registratie is een online magazine ontwikkeld.