NewCompanyCreations™ helpt organisaties te vernieuwen. Zij proberen verbinding te maken met klanten & professionals in De Nieuwe Economie. Door nieuw en anders werken, slimmer organiseren en opnieuw positie kiezen in een snel veranderende markt en maatschappij.
We timmeren inmiddels al elf jaar aan de weg, de digitale snelweg. En dat gaat lekker. Zo lekker dat we ons team steeds verder uitbreiden. Op dit moment werken we met een team van tien vaste medewerkers. En we zijn op zoek naar nog drie internet gekken. Want dat zijn we: gek op internet!
Regelmatig ontwikkelen we webshops voor het internet. Maar nog niet zo vaak maakten we een webshop voor intern gebruik. Afgelopen maand deden we dit voor zorgorganisatie Espria. Dit is een overkoepelende organisatie voor kraamzorg, kinderopvang en jeugdgezondheidszorg tot thuiszorg, ouderenzorg, geestelijke gezondheidszorg en zorg voor mensen met een verstandelijke beperking.
Richard de Groot van Alles in Huis heeft heel goed voor ogen wat het doel van zijn bedrijf is. Hij fungeert als intermediair tussen vakmannen in de bouw en opdrachtgevers. Want, waar vind je deze? In de telefoongids vind je er tientallen. Dan is het handig om via Alles in Huis een aanvraag in te dienen om vervolgens een bekwame vakman uit de buurt aan de deur te krijgen.
Een onderzoek onder klanten of personeel wordt meestal uitgevoerd door middel van een enquête. Ook Rabobank Rotterdam voert regelmatig onderzoeken uit. Zij maken daarvoor sinds kort gebruik van onze enquêteapplicatie Questica .
"Waardevolle doorbraken en relaties", "De waarde van innoveren en ontzorgen" en "Maximale klantwaarde" de drie waarden van Waal bouw . Om deze waarden over te brengen heeft Waal ons gevraagd om het nieuw ontwerp van de homepage (gemaakt door Buro voor de Boeg ) op hun website te plaatsen. Het resultaat: een interactief landschap van quotes en projecten, waar je doorheen kunt scrollen.
Wie heeft het tegenwoordig niet over milieubewust zijn. Weet je niet waar je moet beginnen? Bekijk dan eens de nieuwe website van Energieker , een bedrijf dat onder andere zonnepanelen aanbiedt.
Alle provincies van Nederland maken gebruik van de CompetentieMeter . Dit is een handig hulpmiddel om competenties inzichtelijk en meetbaar te maken. Bovendien helpt het medewerkers om zich te ontwikkelen binnen bepaalde competenties. De provincie Friesland heeft nu een uitbreiding op dit product. Namelijk het onderdeel opleidingen.
Een gebouw op een natuurlijke manier koelen kan heel eenvoudig door het aanbrengen van een witte coating op het dak. Natural Cooling is hierin gespecialiseerd. In samenwerking met Flint Creatieve Communicatie hebben we de website van Natural Cooling ontwikkeld.
Vanaf 1 januari 2012 mogen alle aanbieders in de mondzorg zelf de prijs van behandelingen bepalen. Daar staat tegenover dat deze prijzen wel inzichtelijk gemaakt moeten worden voor de patiënten. En hoe kan dat beter, dan via een website?
We houden wel van uitdagingen. Dus we grepen de opdracht van Vilans met beide handen aan. Voor hen maakten we in samenwerking met Leene Communicatie het online magazine Groeikracht! . Het magazine bestaat uit de zes groeitips voor verbeteringen in de zorg. Leene Communicatie verzorgde de communicatie rondom het project en de teksten van de website. Wij hebben het ontwerp en de bouw van de website verzorgd.
HetBesteEntertainment.nl verzorgt boekingen van haar exclusieve acts en artiesten, bedenkt en voert entertainmentconcepten uit en produceert entertainment op maat.Via de nieuwe website die we voor hun hebben ontwikkeld, kunnen nu online reserveringen worden geplaatst en kunnen klanten reacties bij artiesten achterlaten.
Iedereen doet het: webwinkelen. Maar een eigen webwinkel beginnen is andere koek. Eerst moet je het gat in de markt vinden en weten waar je je spullen moet inkopen tegen een aantrekkelijke prijs. En dan ga je eens nadenken over een webshop. Die moet goed te vinden zijn op het web en moet vooral gebruiksvriendelijk zijn. Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk het bestelproces en de betaling.
Op internet zijn duizenden webshops te vinden. Voor ieder product of categorie producten is wel een shop te vinden. Maar een webshop waarbij je een eigen kadopakket kunt samenstellen, hebben wij nog niet eerder voorbij zien komen. De oprichters van JouwKado.nl zijn in dit gat in de markt gesprongen. En hebben Graphic Design en Internetbureau Capica ingeschakeld voor het ontwerp en de ontwikkeling.
Het doel van The Virus is het inspireren van ondernemingen, ze infecteren. Met een virus waarmee ieder bedrijf wordt veranderd in een change-the-world organisatie. Dat begint al bij de door ons gebouwde website. De animaties kruipen als een virus over het scherm. Plaats je muis op de animatie en zie wat er gebeurt.
Voor het ontwikkelen van een nieuwe website heeft Verebus Engineering onze hulp ingeschakeld. De opdracht was duidelijk: ontwikkel een website die qua uiterlijk en werking overeenkomt met de website van het moederbedrijf.
Internet is onze passie, de passie van SPSW is bier en vooral speciaal bieren. Nu lusten de medewerkers van Capica op zijn tijd ook wel een biertje. Dus dat was een mooie aanleiding om de Stichting Promotie Speciaal Bier Woerden een handje te helpen met de promotie van speciaal bieren. We hebben voor hen een website ontworpen en ontwikkeld. Het eerste evenement 'Het Woerdens Bockbier Festival' heeft inmiddels plaatsgevonden op 9 oktober.
Als je nog geen honger hebt, dan krijg je dat vanzelf van de website van Dinners on Tour . De door Capica ontworpen en gebouwde website staat namelijk vol met afbeeldingen van de heerlijkste gerechten. Van lunch tot buffet en van feesten tot barbecues, alles op locatie met Dinners on Tour.