Je kent er - naast de Leerdammer® - vast nog een paar, de kazen van de Bel Groep. Boursin®, La vache qui rit®, Babybel® en Port Salut®. Ieder merk heeft een eigen website. Maar zij komen ook samen op de website BelGroup.nl. De internationale corporate stijl voor de site stond al vast, maar er was voldoende ruimte om te spelen met de structuur.
Alles in eigen beheer, maar met volledige vrijheid
De websitewebsite helemaal zelf kunnen beheren zonder tussenkomst van een bureau, dat was de wens van Bel Group. Ons Content Management Systeem XMS is modulair opgebouwd, dus flexibel in te zetten. Met ontwerpen hebben we rekening gehouden met deze flexibiliteit en de pagina opgebouwd met blokken. Ieder blok kan helemaal naar wens worden opgebouwd. Met afbeelding, zonder afbeelding, kleur instellen, teksten, hyperlinks. Het kan allemaal. En dat zonder onze tussenkomst.
Inloggen voor melkveehouders
Voor het produceren van de kazen is jaarlijks 740 miljoen kilo melk nodig. Deze melk wordt geleverd door zo'n 1.250 melkveehouders. Informatie over melkprijzen, hun melkopbrengst, workshop plus het laatste nieuws vanuit Bel Group krijgen zij digitaal. Hiervoor loggen zij via de website in op een extranet. Wij koppelden een aantal externe systemen aan één inlog op de website, zodat alle informatie op één plek verzameld is.
Naar website