Samenwerken
Je herkent het vast: in een organisatie werkt iedereen vanuit zijn eigen afdeling. Hoe groter de organisatie, hoe minder makkelijk je al je collega's bereikt. Capica intranet slaat bruggen tussen verschillende teams en afdelingen. Ons sociaal intranet zorgt ervoor dat collega's elkaar gemakkelijk kunnen vinden om samen te werken aan taken. Onafhankelijk van tijd en plaats.
Wij hebben diverse basismodules ontwikkeld om beter samen te werken, maar wij bouwen net zo lief modulesmodules op maat. Speciaal voor jullie organisatie. Deze modules hieronder maken samenwerkensamenwerken makkelijker.
PROJECTEN
In een digitale projectgroep werk je intensief met elkaar samen. Maak open groepen aan of kies voor een besloten of vertrouwelijke groep. In een projectgroep kun je:
- Projecttaken plannen en notities maken;
- Communiceren over de voortgang;
- Documenten koppelen en vernieuwen;
- Relevante informatie met elkaar delen, zoals links, tags, afbeeldingen en nieuwsberichten.
Werk je met externen samen? Je kunt documenten delen met mensen buiten het projectteam. Alleen een e-mailadres is hiervoor voldoende.
COMMUNITY
Wil je los van een project met je collega's in contact komen? Maak een communitycommunity aan. Iedere medewerker kan zelf een open of besloten community opzetten voor zijn of haar interesses. Bijvoorbeeld over trends, vakkennis of wetgeving. Binnen een community kun je:
- Chatten in een timeline;
- Reageren op elkaars berichten;
- Documenten of links plaatsen;
- Foto's en video's toevoegen.
De volgers en leden van een community blijven op de hoogte via een notificatie.
MAATWERK
Wij leveren ook maatwerk voor de modules van het intranetintranet. Staat jouw gewenste functionaliteit er niet bij of zou je een functionaliteit in aangepaste vorm willen? Leg vooral je wensen aan ons voor en wij helpen je verder. Dit kan ook een uitbreiding van een functionaliteit zijn, zodat jouw workflow daar precies op aansluit.