Plan van aanpak
Soms zit het verbeteren van het werkproces in kleine dingen. Je merkt dat collega's vaak dezelfde handeling uitvoeren, terwijl dit eigenlijk sneller kan. Of je ziet personeel zuchten, omdat een bepaalde taak veel tijd kost. Leg je probleem aan ons voor.
Vragen, vragen en nog meer vragen. In deze eerste gratis werksessie willen we alles weten over jullie bedrijfsproces. Hoe ziet je organisatie eruit? Hoe werken jullie nu? Waar haal je je informatie vandaan? Wat kan er beter? Wat is het struikelblok?
Al die vragen leiden tot de kern van de frustratie. Je hebt aan ons een goede sparringpartner. Door onze ervaring en expertise hebben we snel door wat het probleem is én wat je hieraan kunt doen.
De mogelijkheden die we zien na het eerste gesprek werken we uit in onze offerte. Wees gerust: wij richten ons niet alleen op de techniek, maar op het totaalplaatje. We bouwen de bedrijfssoftware op maat, zodat uiteindelijk jullie organisatie met stappen vooruit gaat.
Natuurlijk wil je de bedrijfssoftware zo snel mogelijk in gebruik nemen. Bij ons is de gemiddelde doorlooptijd 10 weken. Bij de start van het project bepalen we samen de deadline en verdelen we het project in sprints.
Het design van de bedrijfssoftware ademt jullie identiteit, is gebruiksvriendelijk en in overleg responsive.
We bouwen de bedrijfssoftware op maat in ons eigen Content Management Systeem XMS. We bouwen alleen de onderdelen die je nodig hebt.
Wij gaan zorgvuldig om met jullie bedrijfssoftware. We werken met gescheiden rollen, waardoor we geen invloed hebben op de content en we werken met verschillende veiligheidsgradaties.
Ook na de oplevering van jullie bedrijfssoftware staan we voor jullie klaar. Onze helpdesk is op werkdagen van 09.00 - 17.30 uur bereikbaar.